Social Icons

Pages

Monday, February 22, 2016

Ozaki Chip 尾崎チップ

20160222

今日、お母さんからチップがなくなったことが分かった。

チップは尾崎家が飼っていた鳥です。とても綺麗な鳥で、色はふなっしっぽいです 笑
尾崎家でホームステイした時、チップと会いましたよ。すごく可愛い鳥だった。8歳だった。

なんか、悲しい。尾崎家のみんなさんにとって大切な家族の一員だったから。
バイバイ、チップ!

Today I received news from Ozaki san that Chip has passed away. Chip is a pet bird in Ozaki's house. It's a really pretty bird, and has the colours of funayssi. When I did homestay at Ozaki san's house, I met Chip.. really cute. She was 8.

A bit sad, after all she was part of the Ozaki's family too. Bye Chip!!




No comments: